czwartek, 3 października 2013

Zakazane książki

Niedawno w wielu polskich bibliotekach odbył się Tydzień Zakazanych Książek.
Z racji tego, że bardo lubię czytać kontrowersyjne książki, postanowiłam listę tą dodać do swoich prywatnych wyzwań.
Oprócz niej znalazła się już w nich cała twórczość Agathy Christie i Joanny Chmielewskiej, lista 100 książek, które należy przeczytać wg BBC, lista najlepszych książek stulecia wg czytelników "Rzeczpospolitej" oraz Jeżycjada.
Jak tylko złapie trochę czasu stworzę odrębną zakładkę, w której zamieszczę te listy.
Właśnie zaczynam jedną z książek z Listy Zakazanych. Jaką? O tym niebawem :)

Eh, wychodzi na to, że jestem amatorką list.


30 dni z książką
Dzień 2 - Książka, którą lubisz najmniej

Ciężko mi powiedzieć czy jest książka, którą bym nie lubiła... Ale jest jedna, która mnie strasznie wymęczyła, którą ni w ząb nie rozumiałam... Bij zabij, ale nie mam pojęcia o czym była ta książka.

Ewa Kuryluk - Goldi. Apoteoza zwierzaczkowatości.


5 komentarzy:

  1. A jakie książki były na tej liście?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się jak najszybciej stworzyć odrębną zakładkę na blogu i tam będzie ta lista.

      Usuń
    2. Będę czekać, gdyż bardzo jestem jej ciekawa.

      Usuń
    3. Już jest :)
      A tutaj można pobrać listę tych książek wraz z opisami dlaczego dana książka znalazła się na tej liście.
      Naprawdę ciekawe :)

      Usuń
    4. http://bibliosfera.net/zakazane-ksiazki-2013/

      Usuń