czwartek, 13 września 2012

Fantastyka w wykonaniu Ziemkiewicza

Rafał A. Ziemkiewicz, Coś mocniejszego
Czyta: Leszek Filipowicz
Czas nagrania: 8 godz.44 min 

Rafał Aleksander Ziemkiewicz to polski publicysta, dziennikarz i komentator publiczny. Ja znam go dzięki prowadzonemu przez niego blogowi, w którym ciekawie i rzeczowo komentuje to, co dzieje się w naszym kraju.

 "Coś mocniejszego"  to zbiór fantastycznych opowiadań, którego bohaterem jest dziennikarz Rafał Aleksandrowicz.
Opowiadania są ciekawe, bardzo zabawne i dobrze napisane. Mamy tutaj skorumpowanego przez ojca Grzybowskiego Anioła Stróża, firmę "Szczęśliwa Magia", która ma w swej ofercie różnego rodzaju zemsty na tych, którzy nas skrzywdzili, m. in. uschnięcie ręki złodzieja, który stanął na naszej drodze i pozbawił nas mienia. 
W opowiadaniach zawartych w zbiorze dostałam to, czego się spodziewałam: inteligentne i kąśliwe poczucie humoru autora, który umiejętnie i jednocześnie bardzo ciekawie komentuje sytuację w naszym kraju. 
Na półce na swoją kolej czeka "Michnikowszczyzna".

Książka ta jest trzecią pozycją przeczytaną przeze mnie w ramach wrześniowej edycji wyzwania Trójka E - Pik.

2 komentarze:

  1. Ja ciągle zabieram się do udziału w Trójce, ale jakoś mi nie po drodze. Zaczekam na dobór takich książek, które mam w domu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Trójkę bardzo polubiłam, więc staram się zaliczać ją co miesiąc :)

      Usuń